sápmis lataste bloggerska...

...IS BLOGGING AGAIN! Jag ska ta migi min förbannade krage och börja blogga seriööööst nu! Men jag har haft en liten svacka och nu är jag upcoming igen;D

Ja precis, jag ska bege mig till Lycksele och rapportera läget med mycket bilder och skriverier om både viktiga och oviktiga saker. Som sagt, det är en ungdomskonferens som sametinget ordnar och det ska bli väldigt intressant att medverka, oj nu lät jag minst 40 år gammal;D
Lördagen domineras mycket av den samiska folkhälsan med rubriker så som: 

 Samisk folkhälsa
''depression''
- Vad finns i det historiska bagaget?

''En undersökning av hälsa och levnadsvillkor av unga samer 2008''

''Vad kan orsaka depression, hur ta sig ur detta, vilken hjälp finns att få, hur kan man hjälpa till?''

''Berättelse ur verkliga livet''

''Från negativt till positivt tänkande''




Känn er fria att skicka in något som ni vill att vi ska skriva om!


MAJJEN! jag lovar att jag ska ta mig i kragen och sköta mig;D Jag är en bra bloggpartner!


Jag ska till sist lyckönska min kära kusin och vän fröken T som har uppkörning imorgon, hoppas du klarar det du vackra vårta!

Ráhkisvuohta
KATTI POGGATS - sápmis lataste bloggerska





Kommentarer
Postat av: tove S

Yep och jag fick godkänt!!!!!!!!!! Ps kalla mig fan inte vårtan Ds

2008-09-30 @ 17:21:13
URL: http://tovesarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0