Sápmi vs Grekland

Hejsan! Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ta med mig... är nämligen påväg till Grekland imorgon. Lämnar Sápmi för en stund, (finns med i hjärtat, heh). Det blev bestämt imorse, sista minuten. Jag åker dit med min vän Jennie (hon är sydsame!), hennes pappa och hans kompis. Dom ska på träningsvecka och då åker vi med för att träna, självklart.

Mina lärare blev inte så glada eftersom att jag inte får ta ledigt (känner mig ändå lite snuvig). Men det blir alltså en massa skolarbeten som åker med, har matte- och historia prov när jag kommer hem. Hur jobbigt som helst. Men det ska bli JÄTTEKUL! Nu vet jag att Katti är avis, för hon var i Grekland i vår och hon saknar nog det! Men hon ska ju rapportera om vad som händer i Lycksele. UNDERBART VA?

Jag ska uppdatera sen, när jag packat klart! :D :D
Majjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0