kliar!

alltid när jag ska skriva en fin rubrik får jag hjärnstillestånd.

ja, vars börjar vi. Jag fettade idag. Åt en pizza. Jag som hade lovat. Lovat att inte fetta. men så gjorde jag det ändå. HUHU.
Men vaddå tänker ni väl. en sametjej ska väl inte tänka på det. MEN JO! jag lovar: 99% av alla sametjejjer tänker på sin vikt för mycket. Det vet jag av ren och skär erfarenhet.
Sen tänkte vi bowla, men alla jäkla banor var upptagna i lilla söta kiruna så vi gav upp hoppet. så vi satte oss nere på valentino källaren och fettade...IGEN!

Nu sitter jag här och väntar på min UUUNDERBARA pojkvän vid namn Jimmy. Han är på krogen och dricker ÖL. det enda jag kan trösta mig med är att det är lill-lördag idag, ÅH gud så mycket till tröst det var då..

Jahapps, kanske ska jag hoppa i duschen.
Måste bara berätta mitt duschdilemma. Jag orkar inte gå till duschen, när jag väl orkar det och står där och tvålar in mig och sköljer av mig: SÅ ORKAR JAG INTE GÅ UT! är det bara jag i hela vida världen som har samma problem?

ja just ja; jag måste klämma in något samisk också, men vet ni. JAG ORKAR INTE NU IKVÄLL. det får bli tomorrow.

TJINGELING
Ráhkisvuohta KATTIPOGGATS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0