Alla sameungdomar, anmäl er nu!

Tänkte tipsa er om att det fortfarande går att anmäla sig till SPR's ungdomskonferens i Lycksele som är den 2-5 oktober.
Jag tror att senaste datum för anmälan är söndag.
Jag fick idag höra på telefon att det är kring 75 anmälda, men dom vill fylla alla platser, så att det blir kring 100 anmälda. Om ni missat detta!
Gå in på http://www.sametinget.se/3809 och sedan anmäler ni er, lätt som en plätt!

Nu måste jag tyvär ta och sova en stund för att orka med skolan imorgon, trots att jag bara har två lektioner. Men en av dom är matte och då måste man tänka och koncentrera sig. Vilket är jobbigt. Det är trots allt ganska sent nu.

Tack för allt stöd våra kära läsare! Trots att vi inte kommit igång med våra skriverier ännu. Men håll ut för det kommer snart! Klicka in er er här dagligen! Imorgon ska vi komma igång, ska ringa Katti! ;D

Kramar, Majjen.


Kommentarer
Postat av: EmppaK

gr8 blogg! Fortsätt så!:)

2008-09-28 @ 17:57:47
Postat av: ellen

uppdatera era nötar! jag läser då hela tiden men inget nytt!

2008-09-29 @ 14:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0