NSD artikel

Jag sitter i skolan och min pappa tipsade min om en artikel i NSD om en reporter från aftonbladet körde över 11 renar. Själva artikeln har jag inga synpunkter på, men däremot kommentarerna..
jag förstår mig inte på vissa människor och deras trångsynta åsikter.
''Jag tycker att samerna ska bli ersättnigsskyldiga om jag kör över deras renar, dom ska betala skadorna på min bil''
HAHA! Jag hoppas ni tycker likadant som mig; hur i helvete kan man klämma ur sig något så korkat?

igår var jag och Ellen på en liten visning av Karin Vasaras kläder, vi var modeller tillsammans med två andra tjejjer som hette Johanna och Emelie. Det var skitkul!

Nu ska jag jobba vidare med min englska uppsats om en fy helsickes tråkigt novell.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det finns allt korkade människor, men den där kommentaren var nog den dummaste jag hört på länge

2008-10-29 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0